El dijous 14 d’agost, vigília de l’Assumpció, a la parròquia de Santa Eulàlia de Palma, es realitzà el tradicional trasllat de la Mare de Déu morta al seu antiquíssim llit amb dosser, com es fa cada any des de temps immemorials.

El rector, Dr. Mn. Antoni J. Dols i Salas, presidí l’Eucaristia i a l’homilia recordà que Maria, que va acompanyar Jesús tota la seva vida, és un model per a tots nosaltres. També manifestà que la festa s’hi celebra des del segle XIV.

L’organista de la parròquia i una jove soprano donaren gran solemnitat a la celebració.

Finalitzada l’Eucaristia, la imatge de la Mare de Déu, que es trobava als peus de l’altar major, va ser traslladada per quatre portadors al seu llit antiquíssim situat davant el portal major de l’església. La Mare de Déu fou acompanyada pels escolans, el prevere i els feels en una fervorosa processó per l’interior del temple.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes