El monestir de la Puríssima Concepció de Palma (Agustines Germanes de l’Empar) tornà a obrir les portes per a les festes dedicades a l’Assumpció de Maria. El 14 d’agost, vigília de l’Assumpció, tingué lloc la tradicional processó claustral que conduí la imatge de la Mare de Déu morta de la Sala Capitular al Llit preparat a l’església, que enguany estava incomplet per l’inici del procés de restauració. Aquest Llit, un dels millors de Mallorca, es troba en fase d’estudi per a una millor conservació gràcies a la Comissió Mixta Consell de Mallorca-Bisbat.

Durant els tres primers dies se celebrà un solemne tridu, que comptà amb la presència de diversos sacerdots. El 22, festa de Santa Maria Reina, tingué lloc la cloenda dels actes, amb l’Eucaristia i la processó per retornar la imatge de la Mare de Déu al seu lloc habitual de culte. Es beneí l’alfabeguera i fou repartida entre els presents.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes