Avui, 4 de setembre de 2025, es compleixen 20 anys des de la primera de les celebracions eucarístiques dominicals retransmeses en directe per la televisió autonòmica IB3. Es tracta del programa més antic de la cadena que durant els darrers anys es fa des de la Catedral però anteriorment s’havia realitzat a diferents parròquies arreu de l’illa.
Aquesta retransmissió és possible gràcies al conveni marc entre les diòcesis de les Illes Balears i IB3, i l’equip de la Secretaria de Comunicació del Bisbat de Mallorca que, setmana rere setmana, duu a terme aquesta realització, que recordem s’emiteix cada diumenge a les 10.30 hores.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]




















