Fidels a una tradició que es remunta al segle XVII, el primer diumenge de setembre el poble d’Alaró torna a pujar al Castell per honorar la Mare de Déu del Refugi. Uns ho fan a peu des de la vila, altres en cotxe fins al Verger, però tots amb el mateix esperit de devoció. A les dotze de migdia, davall la porxada del santuari, se celebrà l’Eucaristia, presidida enguany pel rector emèrit Mn. Bartomeu Barceló Nadal. Els fidels cantaren els Goigs «Sou del poble la Regina, Santa verge del Castell…», i el moment culminant arribà amb la pregària de la salve mentre passaven pel cambril marià. Després de l’acte litúrgic, la jornada continuà amb un dinar de germanor, en què els voluntaris oferiren una saborosa paella a un centenar de participants.
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]




















