Ahir, 11 de setembre, la comitiva de la LIX edició de la Festa des Vermar de Binissalem va realitzar una sèrie de visites institucionals. Entre les quals, com cada any, varen anar al Palau Episcopal per ser rebuts pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, a qui varen convidar a participar en la 59a Festa des Vermar de Binissalem.
Encapçalada pel batle de Binissalem, Joan Víctor Martí, la comitiva estava formada pels regidors del consistori i pels “vermadors” i “vermadores” d’enguany: Bernat Lladó, Mateu Moyà, Joan Llabrés, Caterina Villalonga, Maria Canyellas i Aina Mar Moyà.
Durant el dia, les Vermadores i els Vermadors varen visitar diverses institucions de les Illes Balears per convidar les autoritats a les festes, passant per Presidència, Delegació del Govern, el Consell de Mallorca, l’Ajuntament de Palma, el Parlament, la Comandància de l’Exèrcit de Terra, la Guàrdia Civil i el Bisbat de Mallorca, així com els principals diaris, Última Hora i Diario de Mallorca.
En totes les trobades es va posar en relleu la importància de la Festa des Vermar com a celebració que uneix tradició, cultura i identitat, superant l’àmbit local i esdevenint un referent per a tot Mallorca. Aquestes visites subratllen la rellevància de mantenir vives les arrels culturals i el vincle entre la comunitat religiosa i les celebracions populars, reforçant els llaços de germanor i cooperació entre totes les institucions de l’illa.
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]















