Ahir, 11 de setembre, la comitiva de la LIX edició de la Festa des Vermar de Binissalem va realitzar una sèrie de visites institucionals. Entre les quals, com cada any, varen anar al Palau Episcopal per ser rebuts pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, a qui varen convidar a participar en la 59a Festa des Vermar de Binissalem.
Encapçalada pel batle de Binissalem, Joan Víctor Martí, la comitiva estava formada pels regidors del consistori i pels “vermadors” i “vermadores” d’enguany: Bernat Lladó, Mateu Moyà, Joan Llabrés, Caterina Villalonga, Maria Canyellas i Aina Mar Moyà.
Durant el dia, les Vermadores i els Vermadors varen visitar diverses institucions de les Illes Balears per convidar les autoritats a les festes, passant per Presidència, Delegació del Govern, el Consell de Mallorca, l’Ajuntament de Palma, el Parlament, la Comandància de l’Exèrcit de Terra, la Guàrdia Civil i el Bisbat de Mallorca, així com els principals diaris, Última Hora i Diario de Mallorca.
En totes les trobades es va posar en relleu la importància de la Festa des Vermar com a celebració que uneix tradició, cultura i identitat, superant l’àmbit local i esdevenint un referent per a tot Mallorca. Aquestes visites subratllen la rellevància de mantenir vives les arrels culturals i el vincle entre la comunitat religiosa i les celebracions populars, reforçant els llaços de germanor i cooperació entre totes les institucions de l’illa.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]


















