Els responsables de les oficines per a la protecció del menor i de les persones vulnerables de les Illes Balears es varen reunir recentment en una trobada interdiocesana en la qual varen participar representants de les oficines de Mallorca, Menorca i Eivissa.
La sessió va comptar amb la presència de Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca, i de Mons. Gerard Villalonga, bisbe de Menorca. L’objectiu de la jornada va ser fer memòria de la tasca realitzada durant el curs passat, compartir experiències i preparar noves propostes per enguany, com la formació en línia que es posarà en marxa a partir del mes de novembre.
Aquesta trobada reforça el compromís conjunt de les diòcesis de les Illes en la protecció dels menors i de les persones més vulnerables.
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]

















