El diumenge 12 d’abril, un grup de joves de les comunitats neocatecumenals de les parròquies de Sant Pau de Manacor i de Sant Josep Obrer varen celebrar el ritu dels primers escrutinis, amb la presència del bisbe de Mallorca.

Aquesta celebració s’emmarca en un procés catequètic viscut al llarg del cap de setmana, centrat en la renovació de les promeses baptismals i en el pas al catecumenat. Els joves han aprofundit així en la vivència de la fe cristiana, assumint-la com a eix fonamental de la seva vida.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes