El passat divendres 17 d’abril va tenir lloc una trobada del Consell Pastoral amb totes aquelles persones que, d’una manera o una altra, col·laboren activament en la vida de les comunitats de Gènova i de la Bonanova: persones que ajuden en el Betlem, a la Casa Santa, en la neteja i decoració de l’altar, en l’economia i en tants d’altres serveis necessaris per al dia a dia de la vida parroquial.
La trobada va servir també per a donar la benvinguda al nou grup de persones adultes que s’ha constituït amb el desig d’aprofundir en la fe cristiana i conèixer-lo. Alguns dels seus membres, a més, es preparen per rebre properament el sagrament de la Confirmació.
Durant la reunió es va presentar igualment el nom aprovat pel Consell Pastoral de nova comunitat de pastoral Mare de Déu de la Pau, així com el seu logotip, en el qual apareixen la Mare de Déu i dues estrelles que representen la Parròquia de la Transfiguració del Senyor i el conjunt del Santuari i la Residència de la Bonanova.
Aquesta comunitat de pastoral neix amb la voluntat d’enfortir la formació en la fe, impulsar un grup de joves, donar cabuda a les famílies dins tot l’itinerari pastoral i continuar fent feina, de manera constant i compromesa, amb les associacions de veïnats.
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]
La parròquia de la Real celebra el Corpus Christi i la festa dels Sagrats Cors de Jesús i de Maria
La comunitat parroquial de la Real celebrà el passat 14 de juny, al [...]
El papa Lleó XIV reconeix les virtuts heroiques de la mallorquina sor Clara Andreu, primer pas cap a la seva beatificació
El papa Lleó XIV ha autoritzat la promulgació del decret que reconeix les [...]














