El proppassat 11 d’abril se celebraren al Centre Internacional Teresià Santjoanista (CITES) d’Àvila les IV assemblees ordinària i extraordinària de l’Orde Carmelita Descalç Seglar de la Província Ibèrica de Santa Teresa de Jesús. La Zona de Sant Josep, corresponent a Catalunya i les Illes Balears, fou representada a l’assemblea ordinària pel seu conseller, Santiago M. de Jesucrist Sacerdot Amer Pol, de la comunitat de Mallorca, amb delegació de 24 dels 51 membres de la dita Zona.
A l’assemblea extraordinària electiva, el mateix fou reelegit per 42 dels 51 membres amb dret a vot, segons l’escrutini de les actes de les assemblees extraordinàries prèvies aportades per les comunitats de Barcelona, Mallorca, Mataró i Tarragona.
El mateix dia conclogué el capítol d’eleccions dels frares carmelites descalços de la dita província, en què fou reelegit el P. Francisco del Bon Pastor Sánchez Oreja com a prior provincial, el qual, d’acord amb els estatuts, designà el Sr. José Manuel Triano Rodríguez com a president del Consell seglar provincial per un trienni més el 23 d’abril següent, ja que no s’hi havia presentat cap candidat.
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]
La parròquia de la Real celebra el Corpus Christi i la festa dels Sagrats Cors de Jesús i de Maria
La comunitat parroquial de la Real celebrà el passat 14 de juny, al [...]
El papa Lleó XIV reconeix les virtuts heroiques de la mallorquina sor Clara Andreu, primer pas cap a la seva beatificació
El papa Lleó XIV ha autoritzat la promulgació del decret que reconeix les [...]














