El passat 30 d’abril, dins el marc del seminari de teologia de pastoral de la salut de l’ISUCIR, es va celebrar una conferència sobre el dol impartida pel Dr. Óscar Clar, psiquiatre i voluntari del Centre d’Escolta de la nostra diòcesi.
Durant la seva intervenció, el ponent abordà l’experiència del dol des d’una perspectiva humana i pastoral, oferint claus per acompanyar les persones que travessen processos de pèrdua.
La sessió permeté als participants aprofundir en la importància d’una escolta atenta i d’un acompanyament proper, elements fonamentals en la pastoral de la salut.
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]
La parròquia de la Real celebra el Corpus Christi i la festa dels Sagrats Cors de Jesús i de Maria
La comunitat parroquial de la Real celebrà el passat 14 de juny, al [...]
El papa Lleó XIV reconeix les virtuts heroiques de la mallorquina sor Clara Andreu, primer pas cap a la seva beatificació
El papa Lleó XIV ha autoritzat la promulgació del decret que reconeix les [...]














