L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i Deixebles de Sant Joan, que constitueixen la UNER a Mallorca, es reuniren a Sant Bartomeu d’Inca per cloure el curs pastoral. Els participants provenien de Sencelles, sa Pobla, Búger, Inca, Alaró, Santa Maria, sa Cabaneta, Pòrtol i Palma.

El programa inclogué la reflexió sobre l’al·lusió que feu el papa Lleó XIV en l’homilia de la missa celebrada a la plaça de Cibeles de Madrid el passat 7 de juny, en la qual esmentà sant Manuel González per destacar la importància de la presència eucarística més enllà de la celebració sacramental i la relació d’amistat del batejat amb el Santíssim Sagrament.

Després del rés del Rosari i de la pregària de la Visita al Sagrari, composta pel sant fundador, els participants compartiren una gelatada de germanor amb què es posà punt final a la trobada.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes