El diumenge 8 de maig un grup d’unes 200 persones de la Germandat del Rocío de Mallorca peregrinà fins al Santuari de Lluc com és tradició abans d’acudir a la Romeria del Rocío a Almonte (Huelva). En un ambient festiu sortiren de la seu a la Parròquia de Sant Joan d’Àvila de Palma a les 8.30 hores amb el seu simpecado. Realitzaren una parada en el poble de Caimari, on els rebé el batle de Selva i realitzaren una ofrena de flors i posterior berenar de panades. Continuaren fins a Lluc per a, des del Coll de sa Batalla, baixar caminant fins als peus de la Mare de Déu de Lluc. Una volta al Santuari, celebraren una Missa en la qual es lliurà al Santuari una rèplica del cartell de la Romeria de la retrobada de 2022. Després tingueren un dinar de convivència a l’Acolliment per a tornar a Palma a les 18 hores.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes