El dissabte 14 de maig al Santuari de Lluc es dugué a terme la Trobada Diocesana de Joves. Amb el lema “Feis tot el que Ell vos digui”, dos joves de la nostra diòcesi donaren testimoni a prop de 160 adolescents i joves de diverses realitats eclesials.
En Toni Miró, jove missioner, va oferir la seva experiència a diversos països d’Àfrica i de Sud-amèrica ajudant els més necessitats. En Pepmi de la Unitat Pastoral de la Mare de Déu d’Inca va testimoniar com mitjançant el dibuix i l’art fa experiència de fe, d’on li brolla el desig de voler comunicar-la. Després de sopar, els joves varen tenir un moment d’oració davant el Santíssim. El cor dels grups Effetà-Emaús va dirigir l’adoració amb els seus cants i les seves pregàries. El Sr. Bisbe va fer la reflexió sobre l’evangeli de les noces de Canà, on els participants varen meditar sobre allò que Déu vol per a cada un d’ells.
Finalment es va fer entrega a cada representant dels diferents grups d’un quadre amb el cartell dissenyat per en Pepmi.
En acabar la Trobada, prop de 45 joves varen romandre al Santuari per participar el dia següent en la Trobada de Famílies i de la Catequesi Familiar.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]



































