Dijous 26 de maig la Congregació de l’Oratori de Palma celebrà la festa del seu fundador, sant Felip Neri.
A les 13 h la Comunitat de Palma va concelebrar l’Eucaristia amb els pares jesuïtes Bernardí Seguí i Norberto Alcover, el qual va presidir la celebració. Acabada l’Eucaristia, els concelebrants i la Comunitat Oratoriana compartiren taula al refetor del convent.
A les 20 h celebraren solemne Eucaristia presidida per Mn. Marc Capó, concelebrada pels pares de Sant Felip i servida pel diaca Mn. Miquel Nadal, amb la participació musical de les corals Capella Oratoriana i Philippus Nerius i amb l’assistència del claustre de professors de la cooperativa Gorg Blau, junta de la confraria Juventud Oratoriana i feligresos de les parròquies encomanades als pares de l’Oratori (Sant Pau de Palma, Esporles, Banyalbufar, Estellencs, Establiments). Així mateix la Comunitat va agrair la presència i participació a la festa oratoriana d’un bon nombre de presidents i membres de les confraries de Palma i de la comunitat del Seminari Major. Després de l’Eucaristia compartiren sopar al claustre del convent, que estrenava nova il·luminació.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











