El passat divendres dia 3 de juny, a la Parròquia de Can Pastilla, Sant Antoni de Pàdua de la Platja de Palma, va tenir lloc una hora d’adoració eucarística on es va reunir un bon grup de joves per pregar davant el Senyor amb les diferents comunitats parroquials de l’entorn. Cada divendres es fa en aquesta parròquia adoració eucarística, i un pic al mes, amb els joves.
Aquest passat divendres l’adoració eucarística es va organitzar conjuntament amb la Unitat Pastoral de Badia Palma i Llucmajor, on s’hi varen poder fer presents Mn. Eugeni García, Mn. Ricardo Ramos i el diaca Mn. Fernando Bobilier.
Es va començar amb una processó on els joves portaven cadascú un ciri encès que deixaren al peu de l’altar, significant aquest símbol posar als peus del Senyor les pròpies inquietuds, il·lusions i els nostres projectes. Entre espais de lectura, cants, espai de confessió i moments de silenci interior, es va viure un moment realment increïble, i és que l’adoració eucarística és capaç de canviar i transformar tota la vida!
En acabar aquest moment tan privilegiat es va continuar amb una berenar-sopar al pati de la Parròquia on es van enfortir els llaços a nivell humà i espiritual.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











