Dilluns 20 de novembre de 2023

RADIO MARIA: Sant Rosari. Monestir de Santa Clara, 9.25h.

Dimecres 22 de novembre de 2023

Visita guiada – La petjada de Gaudí a la Catedral i al Museu d’Art Sacre de Mallorca. Durant l’estada de Gaudí a Mallorca, es va allotjar al Palau Episcopal, on encara es conserven algunes empremtes que ens va deixar. En aquesta visita, farem un recorregut per la Seu, per conèixer la restauració litúrgica que va dur a terme al temple, per després dirigir-nos al Museu d’Art Sacre de Mallorca per descobrir les petjades gaudinianes que ens va deixar el genial arquitecte. Entrada 10€. Màxim 25 persones per grup. Punt de trobada: portal de la Almoina. Inscripcions a través de la web de la Catedral. 10.00 h Visita en castellà. 11.30 h Visita en català.

Dijous 23 de novembre de 2023

Convivència d’Animadors de Vida Creixent de Mallorca. Intervencions de la presidenta, Catalina Moll, el rector de la Unitat Pastoral de Mare de Déu, Mn. Carles Seguí, col·loqui i dinar. Pel fet que l’aforament és limitat, comunica la teva assistència a la Casa de l’Església telèfon 971213100 o al correu electrònic vidacreixent@bisbatdemallorca.org. Santa María la Major d’Inca (local parroquial), 10.30h.

Panoràmica global de l’Antic Testament. Francesc Ramis Darder. Doctor en Teologia. Biblista. Llicenciat en Ciències Biològiques. Professor a l’Institut Superior de Ciències Religioses de Mallorca i a la Universitat de les Illes Balears. CEP de Palma, de 17 a 19h.

Curs de preparació pel matrimoni a Sant Nicolau. Conciliar treball i família, a càrrec d’Alicia Montis i Mundo Montis. Parròquia de Sant Nicolau de Palma, 20.30h.

Divendres 24 de novembre

Tridu en honor del Beat Ramon Llull. Dies 24, 25 i 26 de novembre a les 19,30. A continuació, celebració de l’Eucaristia. Basílica de Sant Francesc, 19.30h.

Pregàries Taizé. Organitza: Creu de l’Amor sense límits. Església de Sant Antoniet, 20.30h.

Dissabte 25 de novembre

Assamblea CONFER Diocesana de Mallorca. Col·legi La Salle, 9h.

Restauració de l’adoració Nocturna. Parròquia Sant Bartomeu d’Alarò, 19.30h.

25 i 26 de novembre de 2023

Fundació Natzaret – Mercadet de Nadal amb cuina solidària. Dissabte i diumenge, organitzat per la Fundació Natzaret i Abuelas en Acción. Amb tapes, arrossos, fideus i dolços casolans.. Si voleu reservar taula: 971 73 06 06. Fundació Natzaret (Avinguda Joan Miró, 101, Palma). De 11 a 19h.

Diumenge 26 de novembre de 2023

Paellada popular amb motiu del Dia Mundial de les Persones Sense Llar organitzada per la Pastoral Caritativa i Social del Bisbat de Mallorca. Convent de Cals Agustins, Binissalem, 13.30h.

Dilluns 27 de novembre de 2023

Festa del Beat Ramon Llull. Missa estacional. Basílica de Sant Francesc, 19.30h.