La devoció d’Alaró a la cova de Lourdes segueix ben viva. El dia 11 se’n celebrà la missa amb una bona representació de la confraria fundada devers l’any 1990, pel franciscà Josep Méndez; confraria que tenia com a objectiu escampar aquesta devoció mariana i com a obra caritativa la visita als malalts, a més d’una presència a les processons de Setmana Santa. Acabada l’Eucaristia, es dirigiren a la seva capella a pregar pel món de la malaltia.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes