38 alumnes de primer de batxillerat del Col·legi de Monti-sion de Palma han viscut l’experiència del Camí Ignasià, d’Alda fins a Loiola.
Aquest camí segueix els passos històrics d’Ignasi de Loiola, un trajecte que s’ha realitzat durant 4 dies en els quals han recorregut un total de 79,6 km.
En cada etapa s’ha pres com a referència un moment de la vida de sant Ignasi; a partir d’aquí, se’ls ha acompanyat en el seu procés de reflexió, tant individual com grupal, cercant paral·lelismes amb la pròpia vida.
Els alumnes han estat acompanyats per 4 professors del col·legi, a més de joves dels grups MAGIS-Palma i un novici jesuïta de primer any.
Abans de tot, el Camí és una oportunitat de “mirar el cel i donar les gràcies”. Agraïment, en primer lloc, per la vida; pels pelegrins que trobam en el camí i amb els quals avançam; i gràcies per totes aquelles persones que, sense ser-hi presents, també ens acompanyen.
Experiències d’estiu
Amb l’arribada de l’estiu i les vacances comença una nova etapa de trobades i activitats. Així, molts dels alumnes que han recorregut el Camí Ignasià, així com els de l’etapa d’ESO, els de segon de Batxillerat i els de Cicles Formatius començaran el vinent mes de juliol les experiències d’estiu. El punt de trobada: la casa de s’Hort de Son Serra.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















