Dissabte passat, 14 de desembre, la Germandat de Nostra Senyora del Rocío de Mallorca celebrà el vint-i-novè aniversari fundacional. Els actes començaren amb una missa a la Parròquia de Sant Joan d’Àvila durant la qual es donà la benvinguda i imposició de medalles a 34 germans nous. També es feu entrega de 7 pins d’argent als germans que compleixen 25 anys de pertinença a la nostra institució.

Hi assistiren la consellera de Sanitat, Manuela García, en representació del Govern Balear, la regidora d’Hisenda de l’Ajuntament de Palma, Mercedes Celeste, el vicepresident i el germà Major de la Germandat de Villamanrique de la Condesa (Sevilla), la presidenta de la Germandat de Sant Antoni de Portmany (Eivissa), els presidents i membres directius de les Confraries de Nostra Senyora de la Salut, Verge de les Angúnies, Jesús del Gran Poder, La Caritat, Santa Mònica, Casa d’Andalusia a les Balears, Casa d’Andalusia a Calvià, entre d’altres.

Durant la Missa, el President oferí unes paraules d’agraïment a totes les persones que treballen constantment per l’engrandiment de la Germandat. També donà a conèixer la persona elegida per a ser portadora de la Vara del Pelegrí durant l’any 2025 i que ha recaigut en el germà Miguel Eusebio Ruiz Padilla.

Després de la Missa s’oferí un sopar en el restaurant Ses Tres Germanes, al qual assistiren més de 220 persones i la vetlada fou amenitzada pel grup de germans Arborea. Durant les darreries, el germà franciscà de la Creu Blanca Juan José Molina, fundador de la pàgina Rocieros en el mundo (amb més de 200.000 seguidors), lliurà al President una placa de reconeixement per ser la Germandat del Rocío amb més activitat del panorama nacional.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes