L’Equip sinodal de la CEE presentà dissabte, 28 de gener de 2023, el text síntesi amb les aportacions que han enviat les diòcesis, els moviments, les congregacions i els distints grups en relació amb el document enviat per la Secretaria del Sínode el proppassat mes de setembre.

En aquesta fase continental, la nostra diòcesi de Mallorca hi ha participat especialment a través d’organismes ja constituïts, com són el Consell Pastoral Diocesà i el Consell Presbiteral, així com d’una desena de grups sinodals que es formaren amb ocasió de l’anterior etapa diocesana i que aquesta vegada també han volgut fer-nos arribar les seves aportacions.

Aquesta trobada a Madrid també serví de preparació per a l’Assemblea continental europea, que se celebrarà a Praga durant els dies 5 a 9 de febrer.

DESCARREGAR TEXT