DOCUMENTS DE SÍNTESIS

El passat  4 de juny, va tenir lloc la celebració de l’Assemblea Sinodal a Mallorca com a conclusió de la primera de fase del Sínode dels Bisbes, que és la diocesana, i tal com el papa Francesc ho havia proposat, s’ha tractat d’una convidada al tota la Església a participar i un procés que involucra en sinergia a tot el Poble de Déu.

Durant l’Assemblea es va presentar el Document de Síntesi amb les conclusions d’aquesta Fase en la Diòcesi de Mallorca.

Poden consultar-ho en AQUEST ENLLAÇ: SÍNTESI FINAL DIÒCESI DE MALLORCA

Pueden consultarlo en ESTE ENLACE: SÍNTESIS FINAL DIÓCESIS DE MALLORCA (Castellano)

Seguidament, dia 11 de juny es va celebrar a Madrid l’Assemblea final del Sínode a Espanya, que reuní representants de totes les diòcesis, de les congregacions religioses, de moviments i dels distints grups eclesials. Durant la trobada es presentà la síntesi dels treballs sinodals, un document elaborat per la Conferència Episcopal a partir de tot el remès per les diòcesis.

Poden consultar el document nacional en AQUEST ENLLAÇ: SÍNTESIS FINAL FASE DIOCESANA DEL SINODO