L’ONCE, juntament amb el Consell i el Bisbat de Mallorca, presentaren un cupó commemoratiu del qual es trauran a la venda cinc milions d’unitats per tot Espanya i hi apareixerà la imatge de Santa Catalina Tomàs. El sorteig se celebrarà dilluns que ve, 29 de juliol. La presentació es dugué a terme devora l’arc de triomf que s’ha instal·lat a la Rambla en honor de la canongessa, en complir-se els 450 anys del seu trànsit a la glòria.
A la presentació, a més dels representants de l’ONCE, hi acudí el president del Consell, Llorenç Galmés, el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, i la priora de la Canònica de Santa Magdalena, sor Pilar Fernández. El Bisbe destacà que Catalina Tomàs, que nasqué i morí al segle XVI, dedicàs tota la vida a la contemplació religiosa dins els murs del convent de Santa Magdalena, ubicat vora la Rambla. Mons. Taltavull ressaltà la iniciativa de l’organització ONCE i assenyalà que les persones que comprin el cupó tindran la possibilitat d’acostar-se a la figura de la santa mallorquina.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















