Aurelio García Macías, membre del Dicasteri per al Culte Diví i la Disciplina dels Sagraments de la Santa Seu, va pronunciar divendres dia 29 de novembre una conferència sobre La Catedral: seu de la càtedra del Bisbat, a la Catedral de Mallorca.
La xerrada formava part del II Simposi internacional sobre la celebració litúrgica a les catedrals i el patrimoni immaterial, que va tenir lloc els dies 28 i 29 de novembre a la sala d’actes de l’edifici Sa Riera, de la Universitat de les Illes Balears (UIB).
A la conferència varen assistir el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, el degà de la Catedral, Mn. Antoni Vera, i el prefecte de Litúrgia de la Seu, Mn. Pere Oliver. Així mateix, hi va ser present Andreu Villalonga, director de la Càtedra Seu de Mallorca, de la Universitat de les Illes Balears, organitzadora del congrés.
Mons. Aurelio García va explicar com la càtedra representa “l’autoritat del mestre” i “el lloc de la presidència en el qual es manifesta el govern del bisbe”. També, va afegir, significa “el lloc d’autoritat de la successió apostòlica”.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















