El dissabte 26 d’abril el poble de Pollença va viure una gran festa que feia 27 anys que no es produïa. La baixada de la Mare de Déu del Puig, que romandrà en diferents zones del municipi fins al 8 de juny quan tornarà a pujar al Puig. Tot en ocasió del Jubileu de l’Esperança de 2025. La darrera vegada que la imatge va descendir del Puig va ser en 1998, amb motiu del 650 aniversari de la troballa de la Verge per part de les dones de Ca Sales.

La imatge de la Mare de Déu, de prop de 100 quilos amb el suport, va ser preparada per l’Obreria del Puig i baixada gràcies a colles reforçades que es van rellevar durant el recorregut. En aquesta ocasió, el recorregut es va dividir en dos trams. El primer, des del Puig fins al Monument, va començar a les 15 hores amb el llançament de coets. La recepció en la plaça del Monument va ser al voltant de les 17 hores, on es va instal·lar un Cadafalc per a situar a la Mare de Déu, es van amollar coloms, va haver-hi balls i paraules de benvinguda del rector, Mn. Francesc Vicens i del batle, Martí March. La processó, acompanyada per escolanets i nins de la catequesi, va continuar després fins a la parròquia on es va realitzar l’ofrena floral i es va celebrar la Missa amb participació en l’ofertori de les Àguiles i Cavallets.

Durant aquests dies, la imatge de la Mare de Déu del Puig romandrà a la parròquia de Pollença. No obstant, el 10 de maig, serà traslladada per l’Obreria del Puig al Port de Pollença, amb celebració marítima també. El dia 25 de maig tornarà a Pollença amb acompanyament festiu pels carrers del poble, fins que el 8 de juny que serà pujada al Puig i finalitzaran les celebracions.

Agenda – Pròxims esdeveniments

Campanyes