La parròquia de Santa Teresa de l’Infant Jesús va rebre la donació d’una imatge de la Mare de Déu morta, realitzada amb diferents materials per l’artista Natasha Zupan, resident a Valldemossa. El rector de la parròquia, Mn. Antoni Pons Crespí, va beneir la imatge i va agrair a l’artista la seva generositat abans de la celebració de l’Eucaristia.

Natasha Zupan va oferir una petita explicació sobre el motiu de la creació de la imatge i dels materials emprats en la seva elaboració. El Sr. Joan Guaita, president de la Fundació Amics del Patrimoni, va acompanyar l’artista i va participar en la seva instal·lació.

La imatge va romandre exposada a l’entrada del temple durant la celebració de l’Assumpció de la Mare de Déu i, posteriorment, va quedar col·locada a un altar lateral del temple, adequat per poder-la venerar durant tot l’any.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes