El passat 2 de juliol, al Monestir de la Real es va dur a terme la benedicció de les icones realitzades pels alumnes i les alumnes durant aquest curs al taller d’iconografia. Van realitzar la benedicció el pare Ionica Cozmuta, rector de la parròquia romanesa catòlica de ritu oriental, i el pare Jules Nicuze, rector de la parròquia de la Real. Un cop beneïdes les icones, es va cantar l’Akathistos a la Verge Maria. L’acte va ser seguit per una bona quantitat de fidels que van participar en el ritus i després van admirar les icones realitzades.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes