La família ignasiana a Mallorca s’ha congregat entorn de la celebració eucarística per iniciar, units, el nou curs tot just començat.

La iniciativa de convocar aquesta primera trobada sorgí de la CVX-Palma, i se celebrà a Son Bono el dissabte 22 d’octubre. Amb la capella plena, els assistents compartiren l’Eucaristia i posteriorment una tertúlia, en la qual es manifestaren la il·lusió i les energies renovades amb què hi assistiren els participants. Es tracta d’una cita que tindrà caràcter mensual al llarg del curs.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes