Entre d’altres activitats es reuní amb la comunitat d’ermitans
Divendres, dia 25, va visitar l’Ermita de la Santíssima Trinitat, acompanyat pel rector de la Parròquia. La trobada s’inicià a les 10.30 h amb una conversa, en la qual, el Sr. Bisbe exposà els continguts principals del document que la Congregació pels Instituts de Vida Consagrada és a punt de publicar sobre la vida eremítica. A les 12.30 h. celebrà l’Eucaristia i, tot seguit, dinà amb la comunitat d’ermitans.
Dissabte, dia 26, visità la Parròquia de Sant Bartomeu. A les 19 h, celebrà l’Eucaristia dominical i, després de saludar personalment tots els feligresos que hi assistiren, es reuní amb el Consell Parroquial a la rectoria.
Aquesta celebració s’emmarca en la Visita Pastoral començada abans de la pandèmia i que aquest mes de març s’ha reiniciat centrant-se sobretot a l’arxiprestat de Tramuntana-Ponent.
Renovació del consell carmelita seglar de Mallorca
El passat dissabte 12 de juny, memòria de l’Immaculat Cor de Maria, la [...]
La Fira de la Ciència tanca un curs marcat per la innovació i la inclusió a Son Gotleu
L’alumnat de 4t d’ESO del Centre Concertat Sant Josep Obrer ha celebrat la [...]
Primeres Comunions a la parròquia de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull
La comunitat parroquial de Sant Sebastià-Beat Ramon Llull va celebrar els dies 13 [...]
Festa de Sant Antoni de Pàdua al Convent dels Caputxins
Un any més, el convent de Framenors Caputxins de Palma, i amb motiu [...]















