L’Assemblea de Mans Unides, reunida aquest cap de setmana a Madrid, ha elegit, en primera votació, a Cecilia Pilar Gracia com a nova presidenta de l’organització per als pròxims tres anys.
En la votació ha estat present Sr. Carlos Escribano, consiliari nacional de Mans Unides i president de la Comissió Episcopal de Laics, Família i Vida.
Cecilia Pilar és llicenciada en Geografia i Història per la Universitat de Complutense de Madrid, encara que la major part de la seva carrera professional l’ha exercit en el món de la Comunicació i el Màrqueting.
La nova presidenta de Mans Unides va entrar a treballar a l’organització com a voluntària l’any 2010, després d’haver exercit diverses tasques de voluntariat en diferents ONG.
Com a voluntària, Cecilia Pilar ha dut a terme tasques en diferents departaments i àrees de Mans Unides, la qual cosa li permet tenir un ampli coneixement del funcionament i l’estructura de l’ONG.
Després de passar cinc anys en el Departament d’Amèrica, va ser nomenada coordinadora del Festival de Clipmetratges, que organitza l’àrea d’Educació per al Desenvolupament de Mans Unides. Els últims cinc anys –i fins a l’actualitat- ha estat responsable de l’Àrea de Comunicació i Presència Pública de l’ONG.
Cecilia Pilar ha declarat sentir-se «molt afortunada i emocionada per l’oportunitat de continuar fent feina, com ha fet sempre Mans Unides, pels més pobres de la terra».
La nova presidenta de l’ONG de l’Església catòlica ha assegurat que assumeix la responsabilitat que se li ha encomanat amb el mateix «compromís, dedicació i il·lusió» dels seus començaments com a voluntària en l’ONG fa ja més de 13 anys.
«La meva intenció és obstinar-me en la tasca d’intentar canviar la manera de concebre el món en el qual vivim tots i aconseguir, així, «l’amistat social» a la qual es refereix el Papa Francesc», ha declarat Pilar.
Amb agraïment a la confiança que l’Assemblea de Delegades de Mans Unides ha posat en ella, Cecilia Pilar s’ha compromès a prendre el testimoni de les seves predecessores en la lluita contra la fam i la defensa dels drets humans. «Em poso al servei d’aquesta gran família per a acompanyar en el seu desenvolupament als nostres germans del Sud», ha assegurat.
La nova presidenta de Mans Unides és extremenya, està casada i és mare de dos fills.
Per part seva, Clara Pardo, la presidenta sortint, ha ofert el seu «suport incondicional» a Cecilia Pilar i ha assegurat que deixa la Presidència de l’organització «en unes magnífiques mans».
«Cecilia continuarà treballant amb el mateix esperit de lliurament de les nostres fundadores, com ha demostrat en els anys que porta a la casa», ha declarat Pardo.
Cecilia Pilar haurà de ser ratificada pròximament en el càrrec per la Conferència Episcopal Espanyola.
El papa Lleó XIV va portar a les Canàries un missatge d’esperança i dignitat per a les persones migrants
La tercera etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya començà [...]
El papa Lleó XIV va portar a Barcelona un missatge d’esperança, unitat i proximitat als qui sofreixen
La segona etapa del Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya es [...]
Celebració del Corpus a Santa Eulàlia
El dilluns dia 8 de juny es va celebrar a la parròquia de [...]
50 joves i adults de la UP de la Mare de Déu reben el sagrament de la Confirmació
El passat divendres 29 de maig, cinquanta joves i adults de les parròquies [...]























