Com a la resta de centres educatius diocesans, el centre Sant Josep Obrer, conjuntament amb el col·legi Corpus Christi, va celebrar el 30 de gener el Dia de la Pau i la No-violència d’una manera especialment significativa, amb una jornada conjunta que va reunir tot l’alumnat dels diferents centres i etapes educatives.
Com a novetat, la commemoració es va dur a terme de manera unitària, amb la participació de tots els cursos. Al llarg del matí, l’alumnat de Secundària es va desplaçar fins al col·legi de Primària, situat al carrer dels Reis Catòlics, i fins al centre d’Educació Infantil de Son Gotleu, on varen compartir diverses activitats relacionades amb la pau i la no-violència amb els infants d’aquestes etapes.
Posteriorment, a les 11.00 h, tots els grups es varen reunir al centre de Secundària per celebrar l’acte central de la jornada. Durant aquest espai es va llegir un manifest per la pau, es va interpretar la cançó Imagine de John Lennon, a càrrec de l’alumnat de l’Escola de Música de Sant Josep Obrer, i es varen exposar els murals elaborats per l’alumnat de Primària, que es varen col·locar al voltant del pati.
L’acte va concloure amb l’alliberament de coloms al centre del pati, com a símbol de pau, posant el punt final a una jornada viscuda amb molta emoció per tota la comunitat educativa. Va ser un dia per recordar i per reforçar, entre tots, els valors de la pau, la convivència i la no-violència.
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]

















