La Parròquia de Sencelles celebra la festa del seu titular, l’apòstol sant Pere. Així la jornada començà amb una visita guiada al Museu d’Art Sacre, amb l’objectiu de poder conèixer l’exposició temporal “El taller dels Lòpez i la pintura del Renaixement a Mallorca” per la qual la mateixa parròquia hi ha col·laborat aportant dues importants peces del seu patrimoni històric-artístic atribuïdes a aquests autors: l’antic retaule del Roser i la taula de la Circumcisió, de l’oratori del Carme a Ruberts.

A mitjan capvespre el frontis de la rectoria, com de costum, era endomassat i les campanes repicaren gojoses per anunciar a tothom la festa. A les 20h es celebrà l’ofici solemne, animat pel cant del Cor Parroquial, l’aportació de l’Escolania, el ball de l’Oferta de l’agrupació local “Es Jonc” i la participació dels diversos grups parroquials.

A continuació va tenir lloc el concert de la Coral Spiritualmallorca A l’Octava, dirigida per César Reda i s’acabà la jornada amb un refresc per tothom.