El divendres vespre va tenir lloc la II Edició de La Nit de les Esglésies, que organitza el Bisbat de Mallorca juntament amb la Fundació Amics del Patrimoni.
Un total de vuit temples de Mallorca es van sumar. D’aquesta manera, entre les 20 i les 23 hores, les esglésies van romandre obertes, il·luminades només per la llum de les espelmes i en silenci. Es tracta de crear una experiència “d’austeritat i contemplació”, en paraules del Bisbe de Mallorca durant la presentació que es va fer dijous al Palau Episcopal a la qual també van assistir el president de la Fundació Amics del Patrimoni, Joan Guaita, i el vicari episcopal de Patrimoni Històric i Cultural, Mn. Francesc Vicens.
La Nit de les Esglésies és una iniciativa que a Mallorca es va realitzar per primera vegada l’any 2019 a partir de l’exemple d’altres ciutats europees i que va tenir un gran èxit amb participació de centenars de persones que hi acudiren.
Les esglésies que enguany hi van participar són, a Palma: Sant Felip Neri, basílica de Sant Francesc, i església de la Mare de Déu del Socors. A la part forana: a Santanyí, la capella del Roser; a Petra, la parròquia de Sant Pere i el convent de Sant Bernadí; a Felanitx, el convent de Sant Agustí; finalment, el convent de Sant Vicenç Ferrer a Manacor.
A Palma, un grup de persones van començar a les 20 hores a Sant Felip Neri per continuar a Sant Francesc i acabar al Socors, anant en grup. També la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, va visitar l’església de la Mare de Déu del Socors.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]






































