El divendres 20 d’octubre va tenir lloc la III Edició de La Nit de les Esglésies, que organitza el Bisbat de Mallorca juntament amb la Fundació Amics del Patrimoni. Un total de onze temples de Mallorca s’hi van sumar.
Entre les 20 i les 23 hores, les esglésies van romandre obertes, il·luminades només per la llum de les espelmes i en silenci. La Nit de les Esglésies és una iniciativa que a Mallorca es va realitzar per primera vegada l’any 2019 a partir de l’exemple d’altres ciutats europees i que va tenir un gran èxit de participació amb centenars de persones que hi acudiren. “Es tracta de posar les esglésies a disposició de la gent d’una forma diferent a la resta de l’any” va explicar el vicari episcopal de Patrimoni Històric i Cultural, Mn. Francesc Vicens, durant la presentació.
Les esglésies que han participat són, a Palma: Sant Felip Neri, basílica de Sant Francesc, i església conventual de la Mare de Déu del Socors. A la part forana: a Santanyí, la capella del Roser; a Petra, el convent de Sant Bernadí; a Felanitx, el convent de Sant Agustí; l’església de Sant Jordi de Pollença; i el convent de Sant Vicenç Ferrer a Manacor. Les esglésies que s’hi han incorporat enguany són Sant Cristòfol de Biniali; el convent de la Caritat de Sencelles; i la parròquia de Sant Bartomeu de Sóller.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]















