En el marc de la Jornada Mundial del Malalt, la Delegació de Pastoral de la Salut de la Diòcesi ha organitzat enguany una sèrie d’actes amb la participació activa de l’Hospitalitat de Lourdes.

Per primera vegada, s’ha organitzat una vigília de la Mare de Déu de Lourdes amb presència del Vicari General de la Diòcesi, Mn. Josep Adrover, i el delegat de Pastoral de la Salut, Mn. Francesc Carmona, en què els assistents han sortit en processó des de la cova de Lourdes fins a la Parròquia de Santa Eugènia, resant el rosari i portant torxes. En arribar-hi, els participants i feligresos del poble compartiren l’adoració al Santíssim.

El dissabte 11 de febrer, festivitat de la Mare de Déu de Lourdes, se celebrà en el Santuari de l’Anunciació de Palma (la Sang) una Eucaristia presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, en què participaren sacerdots, voluntaris i agents de pastoral que col·laboren amb la Delegació de Pastoral de la Salut en les seves tasques hospitalàries i d’atenció al dol en cementeris. El mateix dia al capvespre, tingué lloc la commemoració de la festivitat a la cova de Lourdes de Santa Eugènia.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes