Unes 800 persones han peregrinat avui a la Catedral de Mallorca acompanyant en processó el Crist de sa Indioteria. La tradicional processó de la barriada de Palma ha acabat enguany a la Seu amb motiu de l’Any Jubilar.
El pas del Crist ha partit de la parròquia de Sant Josep del Terme de sa Indioteria molt prest de matinada i ha entrat a la Seu a les 9 del matí, enmig d’una gran emoció dels centenars de veïnats que l’acompanyaven. El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, i el degà de la Seu, Mn. Antoni Vera, han rebut el rector de la parròquia, Bartomeu Suau, al portal Major de la Catedral i han acompanyat el pas fins als peus del presbiteri.
El bisbe s’ha dirigit als peregrins i els ha agraït que hagin acudit a la Catedral en un dia com avui, Dijous Sant, per mostrar la seva fe i per obtenir amb acció de gràcies la indulgència de l’Any Jubilar. El degà president de la Catedral ha lliurat al rector Bartomeu Suau, en representació dels feels de la parròquia de Sant Josep del Terme, un document que certifica la peregrinació per guanyar el Jubileu a la Catedral, que, juntament amb la basílica de Sant Miquel i el santuari de Lluc, han estat designats temples jubilars.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















