El passat dissabte 9 de maig, a la capella del Col·legi La Salle de Palma, cinc alumnes de 4t d’ESO varen rebre de mans del bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, el sagrament de la Confirmació.
Els joves s’han preparat durant dos cursos de catequesi per rebre aquest sagrament de la maduresa en la fe. A la celebració els acompanyaren els seus catequistes, familiars, la comunitat de Germans de La Salle, professors del centre i el P. Yosbel Lazo, rector de Sant Alonso des Pont d’Inca, que concelebrà l’Eucaristia amb el Bisbe.
La Confirmació forma part de l’“Itinerari de fe” que la comunitat educativa lasal·liana de Palma ofereix als seus alumnes, integrant-hi les convivències escolars, les catequesis de Primera Comunió i la preparació per a aquest sagrament, entès no com el final del camí, sinó com una etapa significativa dins el procés de creixement i maduració cristiana dels adolescents.
Alguns dels joves confirmats expressaren també el desig de continuar vinculats a la vida pastoral del col·legi col·laborant el proper curs en les catequesis de Primera Comunió.
Càritas Mallorca alerta que l’habitatge, la precarietat laboral i la irregularitat administrativa agreugen l’exclusió social
Les persones acompanyades per Càritas Mallorca durant el 2025 afronten una acumulació de [...]
Càritas Mallorca inaugura la Setmana de la Caritat de 2026 sota el lema «Tria estimar. Tria comunitat»
Del 3 al 7 de juny, Càritas organitza concerts, exposicions, conferències i altres [...]
L’ONCE amb la visita del Papa a Espanya
El Viatge Apostòlic del papa Lleó XIV a Espanya protagonitzarà el Cuponazo de [...]
Mn. Gabriel Amengual presenta a la Seu el seu nou llibre sobre sant Joan de la Creu
El passat 2 de juny, el canonge emèrit de la Catedral de Mallorca, [...]


















