El diumenge 9 de juny, 13 nens i nenes que s’han preparat en la Parròquia de Santa Teresita van rebre la seva Primera Comunió de mans del rector Mn. Antoni Pons. Acompanyats per familiars i amics que van omplir el temple, els joves, recolzats pels catequistes Chel, Pedro i Miguel Angel, i amb l’església decorada per Jordi, van celebrar en comunitat la solemne Eucaristia en la qual se’ls va animar a estendre l’Evangeli pel món.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes