El passat divendres 17 d’abril va tenir lloc una trobada del Consell Pastoral amb totes aquelles persones que, d’una manera o una altra, col·laboren activament en la vida de les comunitats de Gènova i de la Bonanova: persones que ajuden en el Betlem, a la Casa Santa, en la neteja i decoració de l’altar, en l’economia i en tants d’altres serveis necessaris per al dia a dia de la vida parroquial.

La trobada va servir també per a donar la benvinguda al nou grup de persones adultes que s’ha constituït amb el desig d’aprofundir en la fe cristiana i conèixer-lo. Alguns dels seus membres, a més, es preparen per rebre properament el sagrament de la Confirmació.

Durant la reunió es va presentar igualment el nom aprovat pel Consell Pastoral de nova comunitat de pastoral Mare de Déu de la Pau, així com el seu logotip, en el qual apareixen la Mare de Déu i dues estrelles que representen la Parròquia de la Transfiguració del Senyor i el conjunt del Santuari i la Residència de la Bonanova.

Aquesta comunitat de pastoral neix amb la voluntat d’enfortir la formació en la fe, impulsar un grup de joves, donar cabuda a les famílies dins tot l’itinerari pastoral i continuar fent feina, de manera constant i compromesa, amb les associacions de veïnats.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes