El 7 de febrer es realitzà a la parròquia de Santa Tereseta de Palma el concert de l’Orquestra de Cateura, aquest grup de joves paraguaians, d’origen humil, que viuen en condicions extremes i que, amb molta esperança, molt d’esforç i sacrifici, converteixen elements del fems dels abocadors en instruments musicals que llavors interpreten magistralment.

L’església era plena d’un públic atent i solidari que es va veure sorprès no sols per les melodies, sinó per la història de resiliència que l’orquestra transmet. Amb aquest concert clogueren la seva gira europea.

Amb aquest esdeveniment, la parròquia inaugurà una sèrie d’actes que organitzarà enguany per celebrar el centenari de la canonització de la santa titular, Teresa de l’Infant Jesús.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes