El dia 3 de gener tingué llloc a la Seu de Mallorca el concert “El cant de la Sibil·la a les Catedrals de la Mediterrània” a càrrec d’intèrprets de l’Alguer (Sardenya), València, Barcelona i Mallorca.

L’acte començà amb la benvinguda a càrrec del degà de la Seu, Mn. Teodor Suau. Seguí  la lectura del profeta Joel, Anunci de la Trompeta de Sió i Processó solemne de les Sibil·les. Actuà en primer lloc la Sibil·la de Barcelona, Mariona Llobera, que fou presentada pel degà de la Seu de Barcelona, Mn. Santi Bueno. Seguí la de València, a càrrec de l’infant Noel López, de l’Escolania de la Mare de Déu dels Desemparats, que fou presentat per Luis Garrido, director de la Capella de la Catedral de València. A continuació, ho feu el jove Gabriele Catalano, en representació de la Catedral de l’Alguer, presentat per Giuseppe Calaresu, al qual seguí la interpretació d’Esther Barceló, per Mallorca, presentada per Francesc Crespí.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes