Dissabte passat, 1r de febrer, se celebrà a la Parròquia de l’Encarnació, a Palma, un concert oferit per Palma Gospel Singers. El públic, que omplí l’església, adquirí l’entrada a manera de donatiu per una causa solidària en suport al projecte de Mallorca Missionera al Burundi.

D’aquesta forma continua fent-se possible un agermanament molt bell entre la diòcesi de Mallorca i la parròquia de Ràbiro, que tanta gent atén espiritualment i amb accions socials que aporten recursos bàsics a moltes persones que en tenen una gran necessitat, realitat tan crua en el continent africà. La recaptació fou de 1.800 €, i la parròquia es feu càrrec de les despeses d’organització.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes