El passat dissabte 29 de gener, un grup de 20 religioses/os es van trobar a Son Roca per reflexionar, compartir i participar en la fase diocesana del Sínode. El treball es va perllongar al llarg de tres hores (de 10.00 a 13.00 h). Començà amb una breu intervenció del Sr. Jaume Martorell per motivar la participació i explicar amb unes pinzellades el document resum elaborat per la diòcesi, la metodologia de treball i com es desenvoluparà aquesta fase diocesana. A continuació, per grups, van començar la reflexió amb uns moments de pregària i responguérem a unes preguntes preparades per la Junta de CONFER DIOCESANA.

El proper 12 de febrer, tindrà lloc una segona jornada de reflexió i treball, de 10.00 a 13.00 h, a la casa de les RR. Franciscanes: C/ Isidoro Antillón 4, Palma. La participació està oberta a totes les religioses i als religiosos que vulguin unir-s’hi, malgrat que no hagin participat en la primera trobada.