Mn. Gabriel Ramis, vicepostulador de les causes dels sants de la Diòcesi de Mallorca, va pronunciar la conferència “Els processos de beatificació i de canonització de santa Catalina Tomàs” dia 22 de juny a l’Església de Santa Magdalena de Palma. Aquesta activitat s’emmarcà en les activitats programades pel Bisbat i el Consell de Mallorca per a commemorar els 450 anys del trànsit de la Santa mallorquina.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes