La Catedral va acollir aquest diumenge dia 8 de juny la cerimònia de confirmació de persones adultes que han seguit l’itinerari de catequesi proposat per la Diòcesi de Mallorca.
Foren un total de 16 persones les que reberen el sagrament de la confirmació. Totes elles han participat en les sessions de catequesi impartides des del Bisbat de Mallorca aquest darrer any.
La cerimònia, molt emotiva, fou presidida per Mn. Pere Oliver, qui va centrar la seva homilia, a més de felicitar els confirmands, en el significat del dia en què rebien el sagrament, Pentecosta, que pels cristians simbolitza la celebració de què Crist va complir la seva promesa enviant l’Esperit Sant per guiar els apòstols en la seva missió.
Els confirmands, acompanyats pels seus padrins i padrines joves, feren la renovació de les promeses baptismals i, després de la imposició de mans, foren confirmats amb el signe de la creu, amb el cant del Veni Sancte Spirits de membres la Capella de la Seu dirigida per Joan Company i, a l’orgue, Tomeu Mut.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















