El passat dissabte 23 de novembre, el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, administrà el sagrament de la Confirmació a quinze persones, vuit adults i set adolescents. Tres dels adults també reberen per primera vegada l’Eucaristia.
A l’homilia de la solemnitat de Jesucrist, Rei de l’Univers, el Bisbe convidà els candidats a rebre el do de l’Esperit Sant, a alimentar-se abundosament de la Paraula de Déu i de l’Eucaristia, per tal de créixer en la fe com a cristians i poder, d’aquesta manera, ser testimonis de Jesucrist i del seu Evangeli davant tothom, en els ambients on es mouen. També exhortà tots els presents a construir un món millor amb les notes característiques del Regne de Jesucrist: un Regne de veritat i de vida, de santedat i de gràcia, de justícia, d’amor i de pau.
Els càntics de l’assemblea foren animats i acompanyats pel cor de la “Moguda amb Jesús”. Al final de la missa alguns dels confirmats explicaren l’impacte que la catequesi ha tengut en les seves vides, mentre anaven aixecant una paret amb peces de construcció, cadascuna de les quals duia escrit el nom d’una virtut cristiana. Els nous confirmats foren obsequiats pel Bisbe amb una bíblia. Després de l’Eucaristia, tothom fou convidat a compartir un refresc que les distintes famílies havien preparat.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]



















