El Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, amb un grup de directors, professors i preveres dels Col·legis Diocesans de Mallorca, ha assistit al Congrés sobre lEducació. L’escenari ha estat l’Aula Pau VI i el Pavelló d’IFEMA a Madrid.

Aquest congrés es realitzà 100 anys després del darrer congrés que es feu a Madrid l’any 1924 titulat: Primer Congreso Nacional de Educación Católica.

El Congrés que ha tengut lloc el 24 de febrer del 2024 ha tengut el títol: La Iglesia en la educación: presencia y compromiso. Hi han assistit autoritats civils de la Comunitat de Madrid, el president de la Conferència Episcopal Espanyola i molts de bisbes de diversos indrets del territori espanyol.

Més de 1.600 docents dels centres educatius religiosos i professors de religió de l’escola pública han sortit entusiasmats de totes les xerrades, conferències i performances que s’han realitzat durant tota la jornada.