Els proppassats 7, 8 i 9 de juliol, l’Escolania dels Vermells de la Seu tingué uns dies de convivència al Santuari de Lluc. Foren tres dies de descans i de gaudir de l’amistat que es va forjant al si de l’Escolania. El bon ambient i el bon clima propiciaren aquest encontre. Jocs, música i entreteniment van fer que els 20 escolans, amb els responsables de Música de la Seu, coneguessin més profundament aquest sagrat racó de la nostra terra i pregassin a la Mare de Déu de Lluc. El diumenge participaren amb els seus cants a la missa de les 11h, i juntament amb les seves famílies compartiren un agradós dinar. També es va presentar a les famílies el vídeo promocional per al proper curs.

L’escolania reiniciarà els assajos el mes de setembre. I a mitjan octubre es faran les proves per incorporar nous membres a l’Escolania dels Vermells de la Seu.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes