Després del gran jorn de la solemnitat de Pasqua, els nins i nines de la catequesi de preconfirmació de la Parròquia de Sencelles passaren uns dies de convivències al puig de Santa Magdalena d’Inca. El lloc elegit no podia ser més significatiu, ja que aquella ermita està dedicada a la primera persona que fou testimoni de la Resurrecció de Crist i l’elegida per comunicar-la als apòstols. També hi havia un desig especial de conèixer les instal·lacions del casal de convivències que la Parròquia de Santa Maria la Major ha condicionat a l’antiga casa dels ermitans i que ha volgut dedicar a la Beata Francinaina Cirer, patrona dels catequistes de Mallorca. 

El programa d’aquests dies anà combinant els moments de lleure amb els de pregària, de formació catequètica i de trobada personal amb Jesús. Hi hagué temps de fer una petita excursió fins a la creu monumental, anomenada de la Minyó i situada a l’altre extrem del puig; també de reflexionar sobre la mort del papa Francesc, que ens havia sorprès a tots, i la situació actual de l’Església, que espera i prega per un nou pontífex que la segueixi animant i la dirigeixi. Les convivències acabaren amb la visita del rector i el vicari de Sencelles, que celebraren l’Eucaristia d’acció de gràcies amb tots els participants.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes