Ahir diumenge, 19 de març, en la solemnitat de sant Josep, l’Església celebrà el Dia del Seminari, enguany amb el lema “Aixeca’t i posa’t en camí”. El Bisbe va presidir a la Seu l’Eucaristia del quart diumenge de Quaresma, en què van participar els seminaristes del Seminari Major i el seu rector Mn. Francesc Vicens.
En aquesta jornada, la pregària va ser especialment per tots aquells que s’estan preparant per ser preveres. El Bisbe, que titulà el seu escrit en el Full del mateix dia “Estimem el Seminari, és obra de tots” demanà que “projectem una mirada d’afecte i gests de participació corresponsable en el caminar del nostre Seminari. Us ho deman de tot cor. És el que hem d’aconseguir de part de cada cristià, de cada comunitat parroquial i de cada moviment evangelitzador, com també de les persones concretes, preveres i diaques, consagrats i consagrades, famílies, laics i laiques de la nostra Església de Mallorca. A tots ens interessa que hi hagi seminaristes, és a dir, qui respongui amb valentia a la crida que Déu fa a cadascú. No tan sols ens interessa, sinó que hem de fer el possible perquè aquestes respostes hi siguin, després d’ajudar a discernir quan qualcú s’ho planteja o quan l’ajudam perquè s’ho plantegi”.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











