Ahir diumenge, 19 de març, en la solemnitat de sant Josep, l’Església celebrà el Dia del Seminari, enguany amb el lema “Aixeca’t i posa’t en camí”. El Bisbe va presidir a la Seu l’Eucaristia del quart diumenge de Quaresma, en què van participar els seminaristes del Seminari Major i el seu rector Mn. Francesc Vicens.

En aquesta jornada, la pregària va ser especialment per tots aquells que s’estan preparant per ser preveres. El Bisbe, que titulà el seu escrit en el Full del mateix dia “Estimem el Seminari, és obra de tots” demanà que “projectem una mirada d’afecte i gests de participació corresponsable en el caminar del nostre Semi­nari. Us ho deman de tot cor. És el que hem d’aconseguir de part de cada cristià, de cada comunitat parroquial i de cada moviment evangelitzador, com també de les persones concretes, preveres i diaques, consagrats i consagra­des, famílies, laics i laiques de la nostra Església de Mallorca. A tots ens interessa que hi hagi seminaristes, és a dir, qui respongui amb valentia a la crida que Déu fa a cadascú. No tan sols ens interessa, sinó que hem de fer el possible perquè aquestes respostes hi siguin, després d’ajudar a discernir quan qualcú s’ho planteja o quan l’ajudam perquè s’ho plantegi”.