El diumenge 17 de març, durant l’eucaristia del cinquè diumenge de Quaresma a la Seu, es va celebrar el Dia del Seminari, enguany amb el lema “Pare, enviau-nos pastors”. El Bisbe va presidir la missa, en què van participar els seminaristes del Seminari Major i Menor i va concelebrar el seu rector, Mn. Marià Gastalver.

El dia 19, en la solemnitat de sant Josep, patró del Seminari, al Santuari de Lluc, l’equip formador i diferents preveres es van unir a la celebració de l’Eucaristia i posterior dinar de germanor. En aquesta jornada, la pregària va ser especialment per tots aquells que s’estan preparant per a ser preveres.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes